Saturday, August 8, 2009

Assalamualaikum & Selamat Datang ke blog "Teratak Qaseh Lynda"

Firstly aku perkenalkn diri aku dulu ek..call me lynda..tHanks coz luangkan masa menjenguk ke ruangan blog ini. Aku di lahirkan di Kota Bharu, Kelantan.Tapi aku dibesarkan di Kemaman, Terengganu. Aku menimba ilmu kat Secondary School Sultan Ismail hingga tahun 2000. Habis sekolah aku kerja dh kt Imbasan Teknik S/B. Company Kontraktor. Lama juga aku berkhidmat sebagai akauntan kt situ. Adalah dlm 8tahun. Pictures kt sebelah aku 2, Adik beradik aku semuanya 5 org termasuk aku. 1 org je hero, yg lain heroin la..yg sulung Ayu,Farid,Deeba & Husna(x pakai glasses) Now my parents dh menetap kat Kota Bharu..haa...foto kt bwh 2 my parents. Abah aku cukup sporting..tapi ma aku garang jugak laa..kalau rumah bersepah pasti mulutnye akn berbunyi. Ma aku ne cukup rajin. Rumah senantiasa nk bersih. Kadang2 kita org semua naik penat dengar dia berleter kalau rumah bersepah..Kalau masak mesti penuh meja punya..2la aku suka balik kampung.hehehe..Dulu lepas family aku berpindah, aku duk gn kekawang kt kemaman. Kira berdikarila..Duk gn kawan2 kadang2 ada problemnye..alhamdullilah dapat di settle setiap problem.ERmmSs..now aku dh married..x dpt nakal2 mcm dlu lagi.ehekss..Husband aku di lahirkan di Baling Kedah. Bekerja di Paka, Terengganu dh hampir 10 tahun..dekat 2 tahun aku married. Belum di kurniakan cahaya mata lagi. Kekawang semua doakn aku cpt2 jadi mum yer.. pic Kt Bawah neh laa my lovely husband..lepas je kawin aku x bekerja lagi. Fulltime housewife..mula2 kawin dulu boring jugak asyik duk perap dlm umah je..tp now my husband bg modal untuk bussiness kecil2 je.untuk menghilangkan rasa tension. al- maklum la dlu aku workingkan..jadi sejak bussiness neh aku boleh di katakan bz jugak laa..kadang2 makan pun x sempat..nak tahu apa yg aku bussiness.tungggggguuuuuu.............................
oklah semua, setakat ne dlu story yg x seberapa ini utk tatapan kekawang semua...umuaahhh!!!!!!!!!





2 comments:

  1. asskm..dalam byk ayat ko tu..satu pn x ada psl aku..padahal..aku asyik jer contact ko yea.ni dh tak ingat kawan dah n..sampai hati yea..

    ReplyDelete
  2. hehehe..sowi ah geng!!!!!lupa ah kt mu sorang eh..kih3..aku dh edit dh hoooo..tengok ah mula ek...sowi2...jgn marh sengih kit!!!!!!!! ;-)

    ReplyDelete