Wednesday, August 12, 2009

"Business Tudung Bawal"

Hai semua!!! mls betul aku nk edit blog neh..yerlaa kalau dang ngadap blog neh x jadi keje buat laa..ne ada free time, aku ambil kesempatan la.ko org semua nk tahu x business apa yg aku buat??hehehe..sebenarnya aku hanyalah penjual tudung bawal,sutera jer...xlah besar mana business aku neh..hanya suka2 hilangkan boring kat umah je..sebenarnya aku xla minat sgt niaga neh.dengan dorongan husb, aku kuatkn semangat wat business neh. syukur alhamdullilah,setelah setahun aku ceburi business ne yg mula2 takat suka2 tp x lagi coz Sekarang aku dh ramai customer.mula2 hanyalah di kalangan rakan2 aku jer..bila rakan2 aku rekemen kt org lain, bussiness aku berkembang luas laa jugak..seronok jugak rasanya.yerlah penat lelah kita berbaloi dengan apa yg kita buat 2.mula2 nk cr customer 2 laa payah skit..tp sekarang aku xrisau lg..coz berkat rakan2 yg sama2 menolong aku utk majukan lagi business neh!! Tudung kat atas 2 di antara tudung yg ada di dalam koleksi. Namanya "Tudung Lipan Sulam Tangan" RM80 sehelai..Tudung aku jual ne kain Bawal No 1..mmg cantik & molek kain nye..tidak berbulu, dijamin berpuas hati.2la harganya mahal sikit..ada jugak tudung kain nye biasa2 jer..kalau ada org yg minta baru aku carikan..aku lebih suka jual bawal No 1..mmg puas hati kainnya..kalau yg murah kain cpt berbulu,kainnya jarang mmg HAMPEH!!!! hehehehe...

Tudung kat ats neh latest jugak. Nama tudung2 kat ats ialah "Tudung Tarik Benang Sulam Manik Kristal " RM85

"Tudung Sulam Tangan Manik Kristal' RM95(hitam),yang lain beharga RM85

"Tudung Tarik Benang Sulam Tangan " RM60 sehelai

"Tudung Sulam Tebuk Mahal " RM85 Sehelai

Tudung ne dh lama punya design tp masih ramai memakainya.
"Tudung Sulam Tebuk" RM55

Tudung kat atas neh pulak yg first pic 2, "Tudung Kotak Biskut" RM70.kt sebelah 2 lak "Tudung S" RM65. yg kotak no 3 "Tudung Piramid" RM65 yg kat bwh 2 lak "Tudung Manjalara Besi" RM55, "Tudung Lipan Plastik" RM50 & "Tudung Manik Halus" RM50.

No comments:

Post a Comment