Saturday, August 8, 2009

* CroNy FriEndSHiP 4Eva *


~ TRULY A FRIEND ~
Someone 2 learn on when problems appear
Someone on whom you'd depend
Someone who'll lift u when you're down in the dump
That someone is truly a friend
That's how i feel about yaou my Dear Friend.
You're so special juat as you are. Just 2 know that you're there provides comfort 2 spare.
A FRIENDSHIP like yours sets the bar.
" Thank You 4 Being My Special Friend "




"Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku, sahabat yang baik adalah yang seiring denganku & menjaga nama baik ku ketika aku hidup @selepas mati. Ku hulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku akan merasa senang, semakin percaya diri, aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tidak luntur dalam suka & duka. Jika aku dapat ingin setia padamu sahabat.........." ( Iman Shafie )


A Wish for My Friend

My Wish For You
I wish for you sunny days,
And rainbows in the sky.
I wish that all your dreams come true,
And you succeed at all you try.
I wish for you the pleasure,
In hearing a robin sing.
I wish for you joy and laughter,
That each new day shall bring.I wish for you much spiritual love,That those around you give.I wish for you to share your heart,As long as you shall live.I wish for you simple things.That give you so much pleasure.I wish for you to hold them dear,And promise always to treasure.But most of all my wish to you,From my heart, this message I send.That you will always be blessed upon,
You are my dear and wonderful friend.
Thank You for being my Friend

'Poem by lynda Azman'

AL - Kisahnye...
Persahabatan yg tiada akhirnya....aku perkenalkan nama geng2 aku atas sana ek.just call sue,noor,mimie,siti,norvegod,akmal & angah.kt sini semua geng2 aku yg 1 kepala..ada lg kwn aku yg x ada dlm pic neh..iaitu maynee,achieq & maziah.sekarang maynee ada kt Kota Kinabalu Sabah.Army lening weh.yg neh laa paling ganas sekali kerjanya..kih3.xsangka ms sekolah dulu ayu giler..x ada foto terbaru.achieq neh duk BERA..jd nurse gigi.tukang kobek gigi org kerjanya.anak ada dh sorang Adam namanya.Pic dia pun x ada neh.nanti aku mitk gn dia org leh laa aku msuk dlm blog aku neh.ehekss...Maziah lak sekarang tunggu ms nk bersalin ank yg ke 2..xsilap due 19 aug neh la.Doa utk dia ek.harap2 semua berjalan lancar. Kita org masa susah senang bersama harungi..dulu masa x kwin lagi..mmg aku semua selalu luangkan masa bersama2 g bercuti..sekarang semua dh ada komitmen masing2..ada yg x kwin lagi 2..sape yg berkenan bolehla email aku..hahaha..nanti aku rekemenkn...ada yg duk jauh di mata..tapi kita org selalu contanct2.kira x lost la.jadi teacher pun ada ho..geng aku yg jd cikgu neh serius gok.org nk ngorat takut.2 agoknye dia x kwin2 lg kotnye..uikss..tp kadang2 mari gile2 serius pun ilang.jgn mrh geng!kira semua geng2 aku neh dah berjaya capai cita2 nya..ada yg dh jd mama.yg baru kawin pun ada..yg menunggu saat jadi raja sehari pun ada neh..aku doakn geng aku neh cepat akhiri zaman bujangnya..bukan apa dia neh selalu ada halangan & dugaan yg sungguhlah sadis..harap2 jodoh kali ini betul2 untuknya.Amin..kat sebelah 2 ank kwn aku.yg boys namanya Nabil Irfan.Ibunya Sue.Kalau yg girl lak Siti Khadijah.Mamanya mimie. Kalau ko org nk kenal daddy dia org,semua ada kat foto bawah..carila yg mana 1 ek.huhuhu..ko tengok ada iras2 dia org, maka betul la bapak budak2 neh.he3.Foto kt bawah neh, geng2 laki g ke Danau Toba, Indonesia baru2 neh.Dia org pergi x bawa bini2 pun..sakan sungguh round indon 2..nasib baik semua balik x ada yg bw balik H1N1 yg tengah menular sekarang neh..alhamdullilah!!!Penyakit 2 betul2 meragut nyawa.takut di buatnya.Untuk kwn2 aku yg lain..aku jua mohon padaNYA moga kalian akn kekal bahagia hingga akhir hayat.. aku rasa cukup dululah takat neh..dah kering idea aku duk ngarang dlm blog neh..habis semua gambar aku upload nk ceriakan blog ne.nak kenalkn kat ko org semua ne lah kekawang aku yg selama-lamanya tiada kenal erti perpisahan..
apa-apa pun thanks sudi menjenguk blog aku. nanti ada masa sambung story lagi yer..
ok kawan2 blah dulu...
Always Be Sincere,
Even When You Don't Mean It






" TO LOVE IS NOTHING
TO BE LOVED IS SOMETHING
TO LOVE AND BE LOVED IS EVERYTHING "

Salam Sayang Untuk Semua....Jumpa Lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Bye Bye Bye-


No comments:

Post a Comment